lördag 24 mars 2012

Lite jobbig natt...

Felix har vaknat ca 3-4 ggr i natt och skrikigt. Han har lugnat sig ganska snabbt när man gått in till honom, lagt honom ner igen, satt igång speldosan, och om han inte haft nappen i munnen så stoppade jag in nappen igen. Finns säkert de som har de såhär varje natt, och inte tycker de är något att klaga på. Men de senaste 2 månaderna (ca) har Felix sovit hela nätterna. Därför tycker jag att detta vart lite jobbigt. För jag har ju ändå vart tvungen att gå upp ur den sköna sängen. Hade Tomas vart frisk så kunde vi ha tagit varannan gång. Men nu var han sjuk, så då fick jag ta och gå upp varje gång :-( Ella däremot, hon kom in till oss redan vid 23-tiden igår kväll. Jag bar då tillbaka henne till hennes säng, inga protester alls, och hon somnade om nästan så fort jag la henne i hennes säng, och sedan sov hon där till strax före kl. 7, då kom hon in till oss. Nu är klockan snart halv åtta och Felix sover fortfarande. Så även fast natten var lite jobbig, så känner jag mig ändå utsövd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar