tisdag 13 mars 2012

Arg...

Jag har jobbat idag. Jag jobbar extra för att de fattas personal på jobbet. Jag tar bilen till jobbet, för att komma hem snabbare efter jobbet. Parkerar i garaget, betalar 9 kr( 1 kr i timmen) för att ha bilen parkerad där under tiden jag jobbar. Gissa då min förvåning när jag efter arbetsdagen kommer till bilen och hittar en j-à p-bot på vindrutan. Anledning till P-bot; PERSONAL TILLSTÅND SAKNAS. Vaddå personal tillstånd? Innan jag gick på mamma-ledighet behövdes inget personal tillstånd. Ringer upp jobbet och frågar, och får då veta att de infört detta sedan ett tag tillbaka... Varför blir man inte som Tim vikarie informerad om detta??? Lite överdrivet, men inte mycket så har jag jobbat i onödan idag. De jag tjänade på att jobba, äts iallafall upp av P-boten!!! Varför har inte jag när jag ställer upp och jobbar extra blivit informerad om att de numera KRÄVS personal tillstånd för att stå i garaget. Usch, just nu är jag riktigt förbannad. 550 kr kan jag göra roligare saker för....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar