fredag 30 mars 2012

Halstablett

I förra veckan var Tomas sjuk. Han köpte då hem halstabletter, ( fischerman). Ella ville absolut smaka. Efter att flera gånger ha saft till henne att de är starka, att hon iallafall inte kommer tycka om dem gav jag upp och lär henne smaka en. Först gjorde hon en grimas
- Du behöver inte äta upp den, sa jag till henne
- Jo, jag vill ha den, den är god.
Efter detta har de vart ett väldigt tjat om halstabletter...
- Jag har ont i halslen ( hon säger så) jag behöver en halstablett...

Felix fortsätter vara mammig. Var över hos en av mammorna I min mamma-grupp igår. Hennes dotter och Felix " lekte" ( hur mycket man nu leker tillsammans när man är 10 mån) bra tillsammans. Felix var nöjd så länge jag var i närheten, så han såg mig. Men bär jag skulle gå på toaletten blev han jätte ledsen. De är verkligen inte ok att jag går ifrån honom. Hoppas detta går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar