tisdag 10 januari 2012

Vilken natt :)

Wow det finns verkligen hopp om nätterna. Felix vaknade till vid 23-tiden. Men då gick Tomas in till honom och gav honom nappen och satte igång speldosan ovanför sängen... Då somnade han om. Vaknade igen vid strax efter kl 03. Han höll sig alltså på vällingen mellan 20-03, WOW. Då gick jag in i hans rum, ammade honom och la honom i hans säng, han somnade snabbt om. Innan dess hade Ella vart in till oss och hämtat med sig Tomas. Vid halv sju( Då hade Tomas gått till jobbet) så kom Ella in till oss. Eftersom inte Felix ligger inne i vårt rum längre och kan bli väckt av Ella, så fick hon ligga kvar. Tog inte lång tid så sov hon igen. Strax efter kl 8 vaknade jag, hörde då att Felix låg och jollrade inne i sitt rum. Han skrek inte, utan låg bara och jollrade nöjt. Strax efter vaknade även Ella... Fler sådana nätter tack. Blir till att ge honom välling i kväll igen :)

Idag har min mammagrupp jag har med Felix vart över här. Mycket barnprat som vanligt, men så trevligt. Vi har sagt att vi ska försöka ses varje tis.

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och försöka läsa min bok, medans Ella leker i sitt rum. Passa på innan Felix vaknar. Ska bara sätta igång en tvätt maskin först :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar