söndag 22 januari 2012

Godmorgon

Felix och jag är vakna. De andra 2 sover:-) Felix vaknade strax efter kl 2, jag ammade honom och sedan somnade om. Vaknade igen vid 7. Men gick de inte att få honom att somna om. Så idag vaknade han lite tidigare än han brukar.
Ella vaknade till och var ledsen vid 22.30 igår kväll. Jag hade gått och lagt mig då. Men Tomas var uppe och spelade. Så han gick in till henne. Hjälpte henne på pottan, och efter de somnade hon om. Kom in till oss först vid 06.30.
- Kom pappa.
När hon ser att han reser på sig springer hon mot sitt rum och ropar på vägen
- Kom då pappa.
Gissar att hon sprang för att hon skulle få ligga ytterst i sängen ( skrev om de igår). Jag tror Tomas fick henne att kissa på pottan innan de la sig i sängen. Så ja, hon klarade hela natten utan blöja utan att kissa på sig :-) stolt mamma !!!

Idag ska vi åka till Tyresö och hälsa på Mats och Natalie. Men innan de ska Ella och Tomas gå på bio. De ska se Nalle Puh :-)
Bilden på Ella som " spöke" ska jag lägga upp under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar