tisdag 17 januari 2012

Skönt att veta

Ska bara börja med att säga att ibland är jag väldigt seg på att uppdatera. Men ibland är de även de omvända, att jag hinner skriva flera gånger på en dag. Så om ni vill följa allt jag skriver så ta för vana att kolla inläget innan också, kanske har jag hunnit skriva mer än en gång sen du sist var inne :-)

Den här natten blev verkligen över förväntan, med tanke på att han vägrade vällingen igår, och "bara" ammade innan sängdax. Han somnade vid halv nio i gårkväll. Vaknade första gången strax innan kl 02. Ammade och somnade sedan om :-) nu är klockan strax före 8, och han sover fortfarande. Så kanske är det inte pga vällingen som han sover bättre. Kanske mer handlar om att han börjar bli större och att han sover bättre i eget rum.

Ella får vara hemma från dagis idag. Hon har inte haft någon feber, men hon hade ju lite feber på dagis, och förkyld är hon hur som helst. Ha en bra dag allihop, och de är inte alls omöjligt att jag kommer att skriva en gång till innan den här dagen är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar