söndag 3 maj 2009

deklarerat

Äntligen, och i sista sekund som vanligt, men nu har jag skickat in min deklaration. Tur det finns e-legitimation nu förtiden. Kan man ju göra det samma dag alltså 4:e maj. I morgon är sista dagen. Men nu behöver jag inte tänka på detta på ett år när det är dax igen :=)

Ella börjar må lite bättre i sin förkylning nu. Fortfarande lite hostig, men inte som hon var i början på veckan. Nu har Tomas blivit förkyld istället. Han har väl blivit smittad av dottern. Kan bara hoppas att jag håller mig frisk...

I går var vi över hos mormor och morfar ( Ellas mormor o morfar) Firade moster Lina som fyllde 28 år i veckan. Var en trevlig kväll, vi grillade och snackade. Ella fick provåka paraplyvagnen som vi köpte till henne i vintras. Tanken är att vi ska ha med oss den till Spanien när vi åker dit. Den är chockrosa. Jag älskar den. Ella gillade den också.

Hinner inte skriva mer nu... Ella är inte nöjd i sitt gym längre... Skriver kanske mer senare om jag hinner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar