onsdag 20 maj 2009

Lite egen tid

Idag har jag fått lite egen tid. Inte någon jätte lång stund, men ändå ett tag. Jag var och tränade på fm då var Ella hemma med pappa. Efter träningen gick jag hem, kollade läget :=) och åt lunch. Plockade även fram lunch till Ella som Tomas gav henne. Sedan gick jag iväg igen, för att klippa mig. Tomas o Ella mötte uppm ig i centrum efteråt. Då tog jag Ella så gick Tomas och lämnade blod. Jag passade på att fråga hur länge man ska vänta efter en förlossning innan man får lämna blod: 9 månader, så snart så. Jag trodde att jag lämnade blod sist bara strax innan jag blev gravid. Men så var inte fallet. Jag hade tydligen inte lämnat blod på 5 år.... Var har de 5 åren tagit vägen?!

Ikväll ska vi pröva att ge Ella nappflaska igen som sista mål. Gick bra sist. Hon somnade så snällt efter det. Hoppas att det går lika bra idag :=)

Nu ska jag ta och packa lite inför vår resa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar