torsdag 28 maj 2009

Jag har ingen bebis längre....

När jag tittade på Ella idag när hon låg och sov i vagnen så insåg jag att hon inte längre ser ut som en liten bebis. Hon ser ut som ett liten flicka nu.

Tomas och jag kom iväg på vår middag i går. Jag gav Ella välling innan vi gick. Sen vyssade jag henne lite i min famn och sjöng lite för henne. Då somnade hon. Så när jag la ner henne i sängen så fortsatte hon bara sova. Vi var inte borta så länge. Kom härifrån strax före kl 21 och var tillbaka strax efter kl 23, men ändå, vi kom iväg. Ella hade sovit hela tiden.

Just nu ligger Ella och sover i sin vagn. Vi ska alldeles strax gå ut och träffa upp Tomas som har träffat en gammal klass kompis. Blir väl att vi tar en lite promenad innan vi ska hem och grilla.

1 kommentar:

  1. Det var kul att höra att du o Tomas kunde gå ut på egen hand. Våra grannar Jens & Ulrika ska sälja sitt radhus. Det ser verkligen ut som att NI tar med er fina vädret hem.

    MF.

    SvaraRadera