onsdag 27 maj 2009

Blandade bilder.

Ella flirtar med kameran. Är farfar som håller i henne. I bakgrunden syns Ellas pool.



Ella på framsidan i sin nya keps som jag köpte till henne hemma. Pappa försöker borsta tänderna på henne, hon har ju 5 tänder nu som behöver borstas. Går mycket bättre att borsta tänderna när tandborsten är doppad i kolsyrat vatten innan istället för tandkräm.



Tomas , Ella och jag har tagit en eftermiddagspromenad. Vi stannade till vid en uteservering. Ella är väldigt intresserad av pappas öl :=)


Ella i farfars knä. I sin nya mössa som vi köpte till henne på marknaden.

Ikväll ska Tomas och jag försöka oss på att gå ut och äta på tumanhand. Det blir en sen middag. Jag vill ge Ella hennes flaska med välling innan vi går och ev ammar jag henne lite också för då brukar hon somna. Om hon inte lyckas somna har farmor och farfar lovat att de kan ta en promenad med Ella i vagnen för där brukar hon iallafall somna när hon är trött. Hoppas att detta ska fungera. Nu ska jag ta och göra mig iordning för vår middag ute :=)

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick en trevlig kväll. Vilka härliga bilder.
    KL

    SvaraRadera
  2. Vilka söta sommarhattar Ella fått... Hoppas middagen va lyckad och att Ella va nöjd med farmor och farfar under tiden.

    SvaraRadera