söndag 3 maj 2009

En ny tand

Nu sover hon vår lilla tjej. Det går bättre och bättre med maten nu. Hon har ätit sämre under tiden hon har vart förkyld. Innan hon blev förkyld så åt hon 1 portion gröt på kvällarna. Under denna vecka när hon har vart sjuk har hon ätit max 1/4 portion. Men idag åt hon nog ca 3/4 portion, så det går framåt.

Hennes tredje tand är på gång. De två första kom samtidigt; i underkäken längst fram. Nu är vä framtand i överkäken på gång. Tror att hon har vart lite besvärad av detta, så ikväll fick hon en supp alvedon. När hon fick tänderna i underkäken så gick det relativt smärtfritt, hoppas att den här tanden kan gå hyfsat lätt också.

I morgon ska vi ev träffa en gammal arbetskamrat till mig. Men jag har inte lyckats få tag på henne, så vi får väl se hur det blir med det.

Idag har vi vart inne hela dagen. Tomas är sjuk, kanske smittade av Ella. Än så länge håller jag mig frisk. Hoppas att jag klarar mig.

1 kommentar:

  1. Hoppas Tomas mår bättre! Ella hinner ha ett fint risgrynsleende innan Signy ens fått en endaste liten tand. Vi håller oss också inne, Olof är hemma idag från jobbet. Hoppas vi ses imorgon. KRAM

    SvaraRadera