onsdag 13 maj 2009

Tupperware, våga eller ej?

Har fått en förfrågan om att bli Tupperware försäljare, har ännu inte riktigt bestämt hur jag ska göra. Kunde i-och-för-sig vara roligt. Men det gäller ju att ha några stycken i vänskapskretsen som är intresserade av att ha ett " Tupperware party" hemma hos sig. Så att jag får möjlighet att sälja litegrann... Hm måste fundera lite till på detta. Måste helst bestämma mig idag....

Idag har Ella och jag vart inne i stan och lunchade med två mammor. Trevligt. Ella har sovit lika snällt idag som igår... Snälla låt det fortsätta så här... Ända negativa är väl i såfall att hon vaknar så tidigt. Halv sju... I morse tog vi in hennes babygym och ställde det mellan mig och Tomas så fick hon ligga och leka med det medans vi små slumrade bredvid. Fungerade riktigt bra :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar