tisdag 12 maj 2009

En perfekt dag.....

förutom att hon vaknade vid halv sju och vägrade somna om. Är nog bara att inse att detär såhär det kommer att vara nu. Ammade och försökte lägga henne i hennes säng. Men ICKE de var inte populärt. Så då fick hon ligga mellan mig och Tomas i sängen, medans vi små slumrade. Gick upp vid halv nio och åt frukost sedan var det träning för mig och Ella, eller mest för mig, men jag tror nog hon tycker det är ganska roligt också. Men efter träningen vid kl 11 hade hon vart vaken rätt länge. Så när jag duschade och klätt mig så jag la jag henne i vagnen och hon somnade snabbt strax efter halv tolv :=) Sov till strax efter ett då det var dax för lunch. Åt med god aptit nudlarna med skinka och tomatsås, den är god den. Tanken var att vi sedan skulle ha tagit oss till öppna förskolan, men vi hann inte dit pga av min lilla tjej och L.s lilla S som hade sin lunch stund då. Så vi gick och tog oss en latte istället. Vi tre mammor med barnvagn, man får välja cafè efter var vi får plats med våra vagnar :=) Ella var glad och nöjd, till strax före kl 16, då ammade jag henne och då somnade hon och för ovanlighetens skull så gick det att lägga henne i vagnen efter det. Och nu sover hon fortfarande när klockan är runt 17. Får se hur länge hon sover nu. Tänk om alla dagar kunde se ut ungefär så här med Ellas mat och sov klocka :=)

Just nu sitter Tomas på balkongen vi ska väl snart ta och börja med middagen. Men som sagt det har hittills vart en väldigt bra och trevlig dag idag.

1 kommentar:

  1. Låter som ni har haft en riktigt mysig dag! Hoppas kvällen blir likadan! : )

    SvaraRadera