onsdag 1 februari 2012

Velig

I 2 eller 3 nätter nu har Felix vaknat till vid 4 - tiden, men jag har inte behövt amma honom. Har räckt att stoppa in nappen i munnen på honom, och sätta i gång speldosan ovanför hans säng så har han somnat om. Jätte skönt, ännu bättre vore självklart om han inte vaknade alls, men de kommer nog. I går kväll drack han upp nästan all välling. Jag brukar alltid försöka amma honom efter vällingen. Så att han ska vara ordentligt mätt när vi lägger honom, men igår ville han inte amma efter vällingen, och ingen amning på hela natten. Så jag har inte ammat sedan i mån kväll. Kanske detta nu blir ett halt naturligt avslut på amningen? Jag är så velig, är bara lite mer än en vecka sedan jag "klagade" på att han inte ville äta mat, så jag blev tvungen att amma honom vid lunch, och nu är jag inte heller helt nöjd. Vet inte hur jag vill ha det? Kanske amma 1 ggr/dag och då helst dagtid. Jaha, vi får väl se hur de blir.

Ella mår bra nu. Hon har inte kräkts sen i mån kväll, än så länge har ingen av oss andra blivit sjuka. Men hon är hemma från dagis idag med. Men kommer gå i morgon. Nu ska de ordnas lite frukost här. Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar