fredag 24 februari 2012

Estelle Silvia Eva Mary

Är namnet på Sveriges nya tronarving. Lite otippat måste jag tycka. Fast bara postitivt. Fint namn tycker jag. Spännande att se hur vanligt namnet Estelle kommer bli de närmsta åren?!

Nog om de. Själva har vi fullt upp här hemma. Felix vaknade strax före kl 9, somnade igen strax efter kl 10, men sov då bara en dryg halv timme. Nu är han vaken och sitter på golvet och leker för fullt. Jag frågade Ella nyss om hon hade ont i halsen. Ser hur hon tänker efter. Skulle gissa att hon tänker " svarar jag ja så får jag nog en halstablett" efter ett tag svarade hon;
- ja jag har ont i halsen.
- Vad synd, då får du inte träffa mormor och morfar i helgen, svarade jag.
Svaret från Ella kom snabbt...
- Jag har inte ont i halsen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar