lördag 4 februari 2012

Godmorgon

Tjugo i åtta vaknade Felix, inte långt efter vaknade även Ella. Så nu är de ny dag med fullt ös här hemma. Ute ligger de ett ganska tjockt täcke av snö. Termometern visar nu på morgonen - 15 grader. De blev vinter till slut. Nov och dec visade inte mycket av vintern. Men nu är den som sagt här. Hoppas den stannar ett tag till, men inte allt för länge. Mars är för mig en tidig start på våren, så för min del för snön gärna börja smälta bort då...

Natten som gick var helt ok, Ella hämtade Tomas vid 1-2 tiden, då satt Tomas uppe och spelade. Så jag bar in Ella till honom. Då gick då och la sig. Jag somnade snabbt om. Vid halv fem vaknade Felix, gjorde ett halv hjärtat försök att få honom att somna om utan amning. Men gav upp rätt snabbt och ammade honom. Efter de somnade han om.

Idag har vi inga direkta planer. Med tanke på att jag var magsjuk i torsdags så blir de nog bara att vara hemma. Ev hittar Ella och Tomas p något. Men inget är bestämt än. Vi tar nog dagen lite som den kommer idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar