måndag 13 februari 2012

Sinat?

Vi lyckades, båda barnen somnade om. Ella sov till åtta, och Felix vaknade strax efter kl 8. När jag hade lagt mig hos Ella i hennes säng, gjorde Tomas iordning en flaska välling till Felix. Felix drack upp hela flaskan, och efter de somnade han om utan protester... Håller jag på att sina? Har jag kanske knappt någon mjölk-produktion kvar? Jag ammade honom när han vaknade, men han var iallafall inte nöjd. Eftersom han drack upp en hel flaska välling så var han uppenbarligen hungrig, trots att jag ammat honom!!?! Min slutsats av detta blir att jag inte har tillräckligt med mjölk längre för att han ska bli mätt! Så nu är de troligtvis slut ammat för denna gång, kanske för alltid. För Tomas är inte alls sugen på ett tredje barn, och de är nog inte jag heller egentligen...

Har precis lämnat Ella på dagis, dax för lite frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar