onsdag 30 november 2011

Uppdatering

Ella somnade utan protester. Felix ammade utan protester, nu ska han bara somna också så är kvällen fulländad:-) kan jag börja hoppas på att båda två sover bra i natt också :-)

Glömde nämna tidigare att Felix kan sitta själv nu, kan inte lämna honom sittandes själv, men sitter jag bakom honom så jag kan ta emot om han tappar balansen. Tänk vad mycket man lär sig under sitt första levnads år. För lite mer än 6 månader sedan låg vi på BB och min lilla son kunde inte göra mycket mer än äta, skrika och sova. Fullständigt beroende av att vi skulle ta hand om honom. Det beroendet håller i och för sig i sig tills man blir vuxen. Men annars kan han ju en massa saker nu som han inte kunde när han var nyfödd. Att man kan älska en annan människa mer livet är helt ofattbart. Men Ella och Felix är mitt ALLT. Älskar dem mest i hela världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar