lördag 12 november 2011

Fixardag :-)

Har den senaste tiden känt att jag inte trivs riktigt i lägenheten. Den känslan blev ännu starkare när min älskade syster köpte hus. Samtidigt har jag inte haft någon ork att ta tag i det. Men i veckan som gått började jag känna hur orken återkom, och dessutom hade jag lite idéer om hur jag ville ha det. Pratade med Tomas om detta och då han är ledig denna helg bestämde vi oss för att fixa ordning lite här hemma. Började dagen med frukost i soffan och sedan satte vi igång. Rensade, slängde saker, en del ner i förrådet, flyttade lite möbler och nu känns lägenheten mycket bättre. Kan nog trivas riktigt bra här i allafall :-)

På eftermiddagen kom Mats, Natalie och Aiyslinn över ( Tomas bror, hans sambo och hennes dotter) haft en riktigt trevlig kväll. Som vanligt när vi träffar dem. Både Ella och Felix somnade snällt strax efter kl 20. Felix vaknade igen runt kl 22. Han borde inte vara hungrig, ammade honom vid 20-tiden. Han skriker inte just nu, så jag avvaktar och hoppas att han ska somna om utan att jag behöver amma nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar