söndag 27 november 2011

Laktulos

Knappt har vi hunnit få ordning på Ellas mage och pusta ut lite så är det nästas tur. Felix har börjat äta gröt på kvällen, och vi försöker även få in lite mat till lunch. För att så småningom kunna fasa ut amningen. Men han int elångt innan han började få problem med magen. I går var han rikigt hård i magen. Tänker absolut inte låta det gå lika långt osm det gjorde med Ella. Så efter lite laktulos och en hel del latrinplommon purèe så är det MYCKET bättre idag.

Igår hjälpte vi Lina och Bobo att flytta. ÄR ett radhus på ca 95 kvadrat ( eller var det 100?) Vet inte riktigt men det är inte så jätte stort i allafall. Alldeles lagom egentligen tycker jag. I år kommer vi att fira jul hemma hos dem istället för hos mina föräldrar.

Jag fick mig lite egen tid idag. Jag var iväg på ett spinning pass och Tomas var hemme med barnen. Felix sov större delen av tiden som jag var borta, men ändå. Var SÅ skönt att få träna. Hoppas att jag kommer iväg snart igen.
Efter träningen var jag upp en snabb sväng i centrum och köpte lite mer jul dekoration. Så nu hinner jag inte skriva mer just nu... Ska juldekorerar lite. :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar