onsdag 23 november 2011

Tandläkaren

Fördelen med magsjuka vs vanlig infleunsa är att magsjuka går över snabbare. Redan igår mådde jag bra i magen. Var matt i kroppen bara. Frågan är om det var magsjuka. Jag hade ingen feber, och än så länge har ingen annan blivit sjuk. Dessutom, när andra är magsjuka så brukar jag klara mig... Hursomhelst, nu mår jag bra igen, Tomas jobbar, Ella är på dagis och jag och Felix sitter på perongen och väntar på tåget. Påväg till babysim.

Igår var Tomas med Ella till tandläkaren. För en dryg månad sedan trillade hon med en kloss i munnen. Slog i tanden ordentligt. Jag gick till tandläkaren med henne. Var knappt att hon öppnade munnen. Tandläkaren sa då att om tanden ändrar färg ska vi komma tillbaka. Tanden har ändrat färg så nu var vi tillbaka hos tandläkaren. Ella gapade utan tjat, blev även en röntgen bild. Utan bråk från Ellas sida. Röntgen bilden såg bra ut, tydligen var INTE tandköttet skadad. Vilket ökar chansen för att detta ska gå tillbaka av sig själv. Så kanske får hon en vit framtand igen... Nu kommer tåget. Skriver kanske mer senare ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar