söndag 24 mars 2013

Tidresa

Nämnde i förra inlägget att Felix sov 2 1/2 timme i vagnen hemma hos mina föräldrar. När han vakande tyckte min mamma att han kändes varm. Ville verkligen inte tro det, är så trött på alla sjukdomar. När vi kom hem tog jag ändå en temp på honom... Visst hade han feber, 39 grader, så var det dax igen. Två veckor fick han vara frisk innan det är dax igen. Hoppas Ella klarar sig denna gång, och även Tomas och jag. Tomas är ledig   i morgon och på tisdag,men är han fortfarande sjuk på onsdag så måste Tomas VAB.a för jag har tenta då. Märkte när vi kom hem att hans Flutide-spray var slut (kortisonspray för hans astma). Apoteket här i V-by har öppet till 17 på söndagar, vi hann precis :) Så nu är det bara att följa de schema vi fick av läkarn i onsdags.

Jag har sedan jag var tonåring skrivit dagbok, gör det fortfarande när jag hinner, men inte alls lika ofta som när jag var yngre. Hitttade iallafall några gamla dagböcker hos mamma o pappa från 1996-2001. Jätte kul att läsa. Jag gjorde en liten tripp tillbaka i tiden. Plötsligt var jag 18 år igen. Roligt att läsa om hur mitt liv var då. Hann inte läsa alla, utan bara skumläsa lite. Fick med mig dem hem, så min kvälllektyr framöver lär bli dem. Längtar redan. Nu har Tomas kommit hem med pizzorna. Trevlig kväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar