onsdag 6 mars 2013

Läkarbesök igen...

Är så trött på att ränna på VC med barnen. Den här gången har vi verkligen dragit på det. Men när jag i morse tog upp Felix ur sängen och känner hur varm han är ger jag upp. Han har nu haft 39-40 graders feber sedan i torsdags morse. Jag bokade en läkar tid på VC innan jag begav mig iväg till praktiken. Tomas ringde vi halv elva, då var de klara hos läkaren. Ingen öroninflammation, inte röd i halsen, lät ok på lungorna. Tog ett CRP på honom som var något förhöjt(27). Ingen åtgärd i nuläget, ska tillbaka på fredag om han fortfarande har feber då och ta en ny sänka.

Tomas har precis gjort ordning Pirripirri. Tomas pratar ofta om att hans mamma gjort det några gånger när de bodde i Spanien, och att han tyckte det var SÅ gott :) Pirripirri? Var det så det hette?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar