fredag 29 mars 2013

"J-vla unge"

Idag hade jag kunnat få "lite sovmorgon", väckarklockan ringde kl 6, då sov båda barnen fortfarande. Men jag var tvungen att gå upp. Jag skulle jobba. Felix sov "ända" till kl 6.30. Jag gick hemifrån strax efter kl 7 för att åka till jobbet. Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Felix, och sedan åkte vi över till mina föräldrar och åt påskmiddag. Efter middagen ringde jag Tomas för att höra hur det gick hemma. Fick prata lite med Ella som berättade att hon ätit godis, och tittat på film med pappa, sedan säger hon
- Mamma visst får man inte säga jävla unge?! Det är ett fult namn.
- vem säger så Ella, så får man inte säga.
- Mammor o pappor säger så.
Hoppsan, vi säger väl inte så? Eller också gör man det omedvetet?!? får nog ta och tänka mig lite mer vad jag säger.

Imorgon kommer ev Mats, Natalie och Ayslinn över hit, om de vill det när Ella inte är helt kry. Ska tempa henne i morgon, så får vi se hur hon mår. Nu är det nog dags att gå och sova. Känner mig riktigt trött nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar