torsdag 28 mars 2013

Tidig morgon

Som en klocka börjar Felix skrika vid halv sex. Är så fruktansvärt trött på dessa tidiga morgnar. Han som tidigare har sovit till efter kl 7 iallafall. Har en hypotes om att det kan vara relaterat till han kortisonspray att han vaknar så tidigt? Om det är så finns det hopp om att han kommer sova längre när vi kan sluta med kortison sprayen när han är frisk på förkylning... Just nu ligger han i sin säng och skriker, jag hoppas på något viss att han ska somna om. Men inser att det nog inte kommer att fungera, utan att jag snart kommer att behöva gå upp. Vi brukar ta in honom till vår säng, men där somnar han inte heller om. Han bara far runt, och ligger inte still många minuterar/ sekundrar i taget. Ella kom in till oss i nattt, så hon ligger här bredvid mig nu. Också en anledning till att jag inte vill ta in Felix hit, då kommer han att väcka Ella. Jag är otroligt trött på att aldrig få sova ut...

Idag skiner solen. Termometer visar just nu - 7 grader, kylan har ett järngrepp om oss. Men som jag nämnde igår så brukar det bli varmare mitt på dagens.

Nej nu ger jag upp, får lägga mig i soffan med honom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar