tisdag 6 december 2011

Nyvaken

Jag ligger nyvaken i vår säng, med Felix på ena sidan och Ella på andra... Gick kort sagt så där med vårt vad :-( Felix vaknade första gången strax före kl 22. Bytte hans blöja, då det fanns ett stort behov av det :-) hoppades sen att han skulle somna om, men efter en hel del skrikande gav jag upp och tog upp honom och ammade honom, efter det somnade han om... I sin säng. Jag fick sedan några timmars sömn innan Ella vaknade vid halv två. Eftersom Felix sov då så följde jag med Ella tillbaka till hennes ang, och somnade där med henne någon timme , då var det dax för Felix att vakna. Tillbaka till vår säng, ammade honom, då kom Ella igen. Eftersom jag då låg och ammade Felix så kunde jag inte följa med Ella tillbaka till hennes säng, så hon fick lägga sig i Tomas säng. Tog inte så lång tid då sov vi alla tre igen. Ytterligare 1 gång vaknade Felix för att äta, och då vak de även Ella :-( men faktiskt så somnade vi om alla tre och sov till ca halv åtta. Så natten kunde vart bättre, men helt klart kunde den även vart MYCKET värre. Nu ska vi ta och göra oss i ordning för att gå till dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar