onsdag 31 augusti 2011

Babysim

Tänker inte skriva så mycket om natten som var. Är nog bara att inse att det just nu inte blir någon bra sömn när inte Tomas är hemma och kan ta hand om Ella på natten. Men nu är det bara en natt kvar. I morgon kommer Tomas hem :)

Idag har Ellas dagis vart stängt för planeringsdag. Felix och jag har vart på babysim, så Ella fick vara hos Lina och Bobo medans Felix och jag var och badade. Hade gått jätte bra. Ella hade tom sovit ett tag. Lina hade gått ut och gått med Alma i bärselen och Ella i Almas vagn :) Babysimet gick också bra Felix var så nöjd i vattnet. Babysimet med Ella minns jag bara som stressigt. Den här gången tycker jag det är jätte mysigt :) Jag hann med en lunch efter Babysimet. Sedan åkte jag hem till Lina och Bobo. Blev kvar där ett tag. Vi var hemma strax efter kl 18. Då var det dax att börja med middagen.

I morgon vid den här tiden är nog Tomas hemma :) Ska bli så skönt att han kommer hem. Jag saknar min man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar