söndag 28 augusti 2011

Hemma igen...

Hemresan gick mycket smidigare än ditresan:) 4 1/2 timme istället för 7 timmar :) Ella klarade hela bilresan hem utan blöja. Ingen olycka trots att hon sov i lite mer än en timme. Stannade till vid McDonalds strax efter att hon vaknat så fick hon
Kissa där. När vi började närma oss Kungsängen så ringde mamma ( Ella åkte i mormor o morfars bil) och sa att de stannar till i Kungsängen för Ella sa att hon var kissnödig. Jag blir så fånigt stolt, tänk att vår tjej håller på att bli blöjfri. Känns STORT :) Behöver bara blöja på natten och när hon ska bajsa, för det vill hon inte göra på toaletten :)

I morgon åker Tomas till Skellefteå. Ska ha lektioner där. Kommer hem igen på tors. Måste erkänna att jag är lite nervös för att vara själv med båda barnen. Ffa för nätterna. Ella kommer ju alltid in till oss på nätterna och då brukar Tomas följa m henne tillbaka till hennes säng och sova där. Men det kan ju inte jag göra, måste lugga inne i vår säng när Felix vaknar. Känns inte heller helt bra att ha Ella liggandes i Vår säng. Dels för att jag är rädd att hon i sömnen ska råka slå eller sparka till Felix, men även oro över att de ska väcks varann. Vill ogärna sitta här själv mitt i natten med 2 vakna barn... Bör nog inte fundera så mycket på detta. Det blir som det blir. Självklart kommer jag att klara det :) Natti natti allihop och sov gott, hoppas det bli en lugn natt .,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar