fredag 19 augusti 2011

Hämtat på dagis

Just nu är Ella och jag i parken utanför oss. Tomas är inne med Felix som sover i sin säng sen ca 1/2 timme. Jag har precis hämtar Ella på dagis. Det hade gått bra idag. Hon hade ätit bra och tom sovit efter lunch :) hon hade vart utan blöja hela dagen ( tom på vilan ) men hon vill inte så gärna kissa på dagis. De hade lyckats få henne att kissa innan lunch, så en gång kissade hon iallafall på dagis. Hoppas bara att hom inte gör det till en grej att hon inte vill kissa på dagis för då kommer detta inte gå så bra.

Felix fortsätter att sova lite oroligt på natten. Han somnar snällt strax efter kl 20 och sover efter det bra fram till ca 02 då han vaknar till. Jag tar då upp och ammar honom, men efter det kommer han inte riktigt till ro igen. Han somnar ett lite tag, men vaknar sen upp igen och ligger och gnyr och vrider i sängen. Han hinner aldrig börja skrika, men han väcker mig. Jag prövar att ge honom nappen, som han spottar ut efter ett tag. Jag prövar amma honom, han äter litegrann, men är sen inte intresserade av det heller. Efter ett tag somnar han om, för att sova ett litet tag och sen köra samma sak igen... Tröttsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar