torsdag 25 augusti 2011

Nyvaken

Ligger här i sängen, har precis vaknat. Tomas sida av sängen är som vanligt på morgonen tom. Ella kommer in till oss varje natt och då följer Tomas m henne till hennes säng. Felix ligger just nu i sin säng och sparkar och gnyr. Jag har en LITEN förhoppning om att han ska somna:) Jag ligger här och funderar på varför Felix har vart så orolig i natt? Vi har inte fått sova något vidare varken han eller jag. Har han ont i magen? Åt jag något i går som kan ha givit honom magknip? Är det tänder på "G"? Eller ska jag bara försöka lägga ner att hitta en förklaring? Han är en bebis, och de vet ju alla att bebisar inte sover jätte bra på nätterna?
Nu ska jag iallafall gå upp och äta frukost, och hoppas på att den här dagen blir bättre än natten, och att nästa natt blir lugnare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar