tisdag 16 augusti 2011

Nytt läkarbesök?

Idag har jag och Felix vart över hos min syster och Bobo. Ella var på inskolning med Tomas på dagis på fm och på em har de vart hemma och lekt. Var trevligt att träffa systrami, även en barndomskompis till oss kommer över. Länge sedan jag träffade henne. Vi hade en hel del att prata om :) Jag hade tänkt åka hem innan rusningen, alltså innan kl 16, men så blev det inte. Så vi hamnade mitt i rusningen. Vid halv sex var vi hemma. Såg då att jag hade ett missat samtal på mobilen, samt ett röstmeddelande. Det var från läkaren som vi var hos i förra veckan " Hej Ellas provsvar har kommit nu. Skulle vilja boka en ny tid med er. Försöker nå dig igen i morgon. " vad betyder nu detta? Innebär det att proverna visat något? Är hon gluten intolerant? Eller sa inte läkaren sist vi var där att oavsett vad proverna visade så skulle vi komma tillbaka, om proverna inte visade något så skulle vi diskutera hur vi ska gå vidare med hennes magproblem? Eller sa han att vi bara skulle boka en tid om proverna visade något... Jag minns inte, och trots att vi var där både Tomas och jag, så minns varken han eller jag vad läkaren sa om detta. SÅ nu är det bara att vänta till i morgon, och hoppas på det bästa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar