onsdag 24 augusti 2011

Babysim

Idag var det dax för första gången på babysimmet:) Som jag nämnde igår så var det Tomas som var med Felix i bassängen :) de gick jätte bra. Felix var på gott humör hela tiden. Somnade snabbt i vagnen så fort han fick nappen. Det är jobbigt att gå på babysim när man är liten, 3 1/2 timme sov han efteråt. Jag hann med en lunch med trevligt sällskap och även en promenad från Fridhemsplan till åkeshov. Men där ifrån tog jag tunnelbanan... Inte för att Felix vaknat än, för han sov fortfarande när jag kom fram dit. De blev tåget för att jag började få skavsår :)

Ella har haft en bra dag på dagis. Från och med nästa vecka kommer hon att gå mellan kl 9 och 15 på dagis.
Hon fick ett Klyx idag igen, är verkligen inte roligt att ge henne det. Movicol är heller inte helt lätt att få henne att få henne att dricka. Blandade i det i vällingen nu på kvällen och då var det inga problem alls:)

Nu ska jag gå och lägga mig. Får se hur länge jag får sova innan Felix vaknar för mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar