onsdag 17 juni 2009

Ytterligare en solskensdag

Även idag har solen skinit. Trevligt, men tror att det redan i morgon ska bli sämre igen :=( Idag gick Ella och jag hemifrån redan vid halv elva så att hon skulle få sova ett tag i sin vagn. Mötte sedan upp tre mammor ur mamma gruppen från BVC för att gå hem till en fjärde och äta lunch. Var bara en mamma som tyvärr inte kunde idag. Det var riktigt trevligt och lyckat. Tyvärr så hittade jag inte kameran innan jag skulle gå hemifrån så det blev inga kort tanga idag. Vi vart kvar där till närmare halv fem. Då det blev en promenad hem. Skönt att få röra lite på sig också. Bjöds på god fika...

Tomas har vart ledig idag. Han har avjutit dagen sittandes på balkongen. Hann med en vänta upp till Hemköp och handla lite inför midsommar. När jag kom hem pratade vil ite och busade med Ella sedan gick jag iväg och tränade och lämnade Ella och Tomas själva. Gick jätte bra. Hon var på riktigt härligt humör när jag kom tillbaka. Nu har hon precis fått välling och blivit nattat av Tomas och än så länge är det tyst från sovrummet :=) Kanske skulle passa på och sätta oss på balkongen lite. Om vädret nu ska bli sämre igen så kan det säkert dröja innan man får möjlighet att sitta en kväll på balkongen :=)

1 kommentar:

  1. Tack för idag- det blev jättelyckat! Hoppas ni hade en mysig kväll på balkongen.

    SvaraRadera