onsdag 3 juni 2009

Somna utan sång.

Idag har vi mest vart hemma. Vädret har inte vart på topp. Blev lite bättre på kvällen, då tittade solen fram ett tag. Vi kom iväg och handlade på COOP. Ella fick sitta i bärselen hos pappa, det var hon riktigt nöjd med :=)

På kvällen kom jag iväg och tränade. Ella var hemma med pappa. Hade gått riktigt bra. Hon fick purè till middag, gick jätte bra. När jag kom hem från träningen hade Ellas farbror kommit hit, vi åt middag tillsammans allihop. Ella satt i sin stol och knappra majskrokar :=) Vid halv nio gav jag henne hennes välling och la henne sedan i sängen, när vi var och handlade idag så köpte vi en CD skiva med barnvisor på som jag hade tänkt sätta på när hon skulle sova. Men hon såg så nöjd ut när jag lagt henne i sängen och hon låg och kramade om mitt natt linne som jag lagt hos henne, som snutte filt. Så jag satte aldrig på skivan, mest för att se om det skulle fungera... Det gjorde det. Inge skrik eller någonting. Och när jag gick och tittade till henne ca 10 minuter senare så sov hon så sött. I morse vaknade hon vid kvart över åtta, kan hoppas att hon sover lika länge i morgon bitti :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar