torsdag 4 juni 2009

Nytt försök....





Får se om det fungerar nu då .... Vädret har inte vart något vidare idag heller. Regn och rusk. Tittade nyss på vädret. Ser inte ut som att det ska bli särskilt mycket bättre på ett tag. Lite varmare i helgen men inte mycket sol. Tur att ajg har köpt mig en ny reng jacka idag.
Idag har jag vart på Body pump. Ella var då hemma med pappa. Efter träningen åt jag lunch med L och M och deras bebisar. trevligt. men det kändes lite konstigt att inte ha Ella med. När vi började prata om en fika ringde jag Tomas och frågade om han ville komma upp med Ella så att jag ev kunde amma henne, eller om han ville ge henne vällig och försöka lägga henne hemma. Han kom upp med henne. Vi möttes på halva vagen så tog jag över Ella :=) Gick tillbaka upp till centrum och mötte upp L och M igen. Vi gick lite i affärer innan vi gick och fikade. Ella är nogi nte så mycket för att shoppa.... Hon somnade, så det blev inge mellanmål. Men eftersom hon somnade så var hon nog inte så trött :=) Hon sov tills vi var på väg hem igen. Då vaknade hon på ett riktigt solskenshumör.
Just nu håller Tomas på att gör ordning välling åt Ella. Han ska få försöka lägga henne idag :=)
Grattis min solstråle på 8 månaders dagen :=)


2 kommentarer:

  1. Bilderna va verkligne jättesöta på Ella! Gick d bra me läggningen?! Sååå skönt d måste vara att hon tar flaskan nu! =)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbart glad liten tjej!

    SvaraRadera