fredag 19 juni 2009

Trevlig midsommar...

önskar Ella, Tomas och jag er alla :=) Just nu sitter Ella och jag och lyssnar på Trazan och banane, väntar på att min bror ska komma och hämta allt som vi ska ha med till midsommarfirandet hos mina föräldrar. Ella tog lite sovmorgon idag, känns skönt, jag hade lite svårt att släcka lampan igår, låg och läste till strax efter halv ett. Så det var skönt att få sova till halv nio :=)

Midsommarafton idag. Vi ska fira tillsammans med några kompisar. Mamma o pappa ska över till ett par vänner till dem så vi har lånat deras hus :=) Vi bli 10 vuxna och 4 barn. Vi ska träffas vid kl 13 och äta sill lunch tillsammans. Sedan ska vi åka iväg och tittade på lite midsommar firande med midsommarstång mm. Resten av tiden kommer vi att vara hos mamma o pappa. Tomas jobbar idag, så han kommer efter jobbet. Han skulle troligtvis få gå lite tidigare idag, samt att han tog bilen till jobbet så han borde komma till ca kl 19 iallafall, såvida han inte kör vilse :=) ( Puss på dig älskling :=) )

Kram på er allihop och hoppas att alla får en riktigt trevlig midsommar :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar