fredag 18 januari 2013

HELG!!!!

Den här helgen har jag längtat efter länge. En helg utan att behöva plugga något. På måndag börjar praktiken, uppgiften vi ska ha på praktiken kommer vi att få först på onsdag, så den här helgen ska jag helt och hållet lägga skolan åt sidan och bara ägna mig åt mig själv och min familj...
Tentan idag var inge kul alls. 2 dagar har vi haft på oss att plugga in 5 veckors material, detta gör ju att man måste solla bort vissa saker, tror att jag till viss del sollat bort fel saker... Så bli inte förvånade om ni om ca 2-3 veckor ser ett inlägg där det står: ICKE GODKÄND. Men någon gång ska man väl kugga också. Är bara inte så sugen att sitta i 4 1/2 timme igen och skiva som jag gjorde idag. 6 djupa fråor var det. Den första gick väl ok, men när jag kom till fråga 2, som ungefär var vad man ska tänka på med en person som är vegetarian och dennes kost, kände jag att jag kan verkligen ingenting om vegetarianer, det jag fick med var järnbrist, b12-brist(vilken jag absolut inte är säker på att det stämmer) i detta fall som vi skrev om så funderade hon även på att sluta med ägg och fisk, så där nämnde jag även omega-3 brist samt brist på protein... Men mer än så skrev jag inte... Ska sluta tråka ut ur med min tenta nu.
Ikväll ska vi äta tapas, Tomas har kollat upp lite recept. Barnen är nog inte så förtjusta i det så de får omelett istället.

Trevlig helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar