måndag 7 januari 2013

Godkänd

Den 14 dec hade jag feber(ca 39), ont i kroppen, huvudvärk, mådde inte alls bra. Jag hade tenta den dagen. Efter att jag gått upp och duschat bestämde jag mig för att hoppa tentan, jag skulle aldrig ha orkat åka kommunalt till Flemingsberg som jag mådde. Men efter att ha pratade med min goa vän och "studentkollega" som erbjöd sig att skjutsa mig så åkte jag iallafall till skolan och skrev tentan, med 2 alvedon i kroppen gick det hyfsat. Väl hemma igen kröp jag ner i sängen och där stannade jag sedan hela helgen... Jag hade iallafall försökt, sedan var det bara att vänta på resultatet... Idag fick vi resultatet. Jag var godkänd. Känns jätte skönt, och är så nöjd med mig själv som tog mig iväg, och så otroligt tacksam mot min käre vän som övertalade mig att följa med. Ännu några hp tagna. Känns så himla bra.

Idag har jag vart i skolan hela dagen. Lämnade barnen på dagis vid halv åtta, då har de inte vart på dagis sedan innan jul. Med Ella var det inga problem, men Felix blev ledsen när jag lämnade honom. Kändes jobbigt :( Men efter ett telefonsamtal till dagis då jag fick veta att han lugnat ner sig snabbt kändes det bättre. När jag kom och hämtade honom vid halv fem var han hur nöjd som helst. Hade en god vän och hennes son över på middag. Länge sedan vi sågs, var roligt att få träffa henne, och prata lite skit. Hoppas vi hinner ses snart igen :)

2 kommentarer: