fredag 19 oktober 2012

Feber men bättre

Strax efter kl sex igår kväll la vi en väldigt trött och febrig liten kille. Han har sedan sovit lugnt hela natten. Men vaknade lite väl tidigt vid 6 tiden. Bytte hans blöja, tog tempen; 38.5. Gjorde i ordning en flaska välling åt honom. Tänkte att han kunde få dricka den i sängen, men de ville han inte. Tog upp honom och gav honom välling i mitt knä istället, vilket gick mycket bättre. Efter att druckit upp hela flaskan gav jag honom nappen och la honom sedan i sängen igen, och han somnade om :-) Jag gick och la mig i min säng men hade svårt att somna om. Strax före kl 7 vaknade Ella. Vi låg kvar och myste och pratade ett tag i sängen, gick upp strax efter halv åtta. Strax före kl 8 vaknade Felix. Efter frukost gick vi till dagis och lämnade Ella. Nu är klockan snart tio, och Felix har trots febern hur mycket energi som helst. Lär inte bli mycket pluggande gjort för mig idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar