onsdag 3 oktober 2012

Efter en hel dags plugg...

Har suttit i skolan hela dagen idag också. Mellan 9-16 satt jag tillsammans med en från min klass. Nu tror jag faktiskt att jag börjar bli klar, ska fila lite på de sista i morgon och sedan skicka in de. Deadline är på fredag kl 15, men mitt mål är att få in den redan i morgon. Sedan är de bara att hoppas att den blir godkänd. På måndag börjar nästa kurs, farmakologi, och då har jag inte tid att tänka mer på projektplanen.

När jag var påväg hem från skolan strax efter kl 16 ringde Tomas mig och berättade att Eva ( en av Pedagogerna på Felix avdelning) hade frågat efter mig när Tomas hämtade barnen. För ca 2 veckor sedan bokade hon och jag in den 3.e oktober kl 15.30 för utvecklingssamtal för Felix. Detta har jag totalt glömt bort. Jag minns att vi bokade det, men sedan har jag stoppat de i något fack längst in i hjärnan, och där har de legat. Får prata med Eva i morgon och boka en ny tid, och lägga in en påminnelse om de i telefonen så att jag inte glömmer det.

Ella och Felix leker mer och mer tillsammans, mycket skratt blir de från båda två, men även en hel del bråk och skrik. Retsamheter är inte heller helt ovanligt, och de är minst lika vanligt att de är Felix som retas med Ella som tvärtom :-)

Nu sitter Tomas här bredvid och vill att jag ska sluta skriva. Så är väl bäst att jag gör det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar