torsdag 4 oktober 2012

Bilder

Nu har jag lämnat in projekt planen som jag skrivit på i över 1 veckas tid nu. Nu är de bara att vänta och hoppas att den blir godkänd. Men innan jag får veta det kommer jag ha hunnit börja med nästa kurs... Farmakologi...

Jag skrev på eftermiddagen att jag skulle lägga upp lite bilder och här kommer de nu;

Söndagen den 23.e september var vi över hos Mats och Natalie, firade Mats födelsedag en dag i förväg.
Att jag hamnar precis bakom pelaren på kortet beror på fotografen...


Grillat bjöds det på, får passa på så länge de går att grilla här i Sverige :)


Ella på hennes " träning" knatteskutt som jag nämnt tidigare :)

Ella i klänningen som hon fått av farmor och farfar i födelsedags present.
Kanelbullensdag idag också, då måste man få smaka en kanelbulle...

Far och son :)

Syskonkärlek

Felix just nu mest älskade leksaker... sacco-säcken och bollen :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar