måndag 6 april 2009

Träningsvärk

Igår var det dax för mitt första Bodypump pass på LÄNGE. Använde mig av bra mycket lättare vikter än vad jag gjort tidigare... Men vilken träningsvärk jag har idag.
På em igår var vi över hhos mina föräldrar. T passade på att tvätta bilen. Vi hade tänkt byta till sommardäck på bilen också, men eftersom vi har allaround däck så är det ingen brådska med det. Ella charmade som vanligt mormor, morfar, mostermorbror och gammelmormor. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan hon får kusiner vårt lilla charmtroll annars kommer hon väl att bli otroligt bortskämd :=)( Ska lägga in lite kort senare från igår. ) Ella fic 1/2 års present av mormor o morfar.

Idag ska min syster, (Ellas moster/ gudmor), C ( en kompis som jag nämt tidigare, hon har en dotter som föddes 4 mars) och H ( har en som som är född 10 maj 2008) Tanken är att vi ska ta en promenad i det härliga vårvädret. Vi träffas här först och ser till att alla tre barnen är mätta och belåtna innan vår promenad.

Ella hade åter igen svårt att somna om efter amningen vid 06 i morse. Vid halv åtta tog jag tillbaka henne till vår säng, ammade henne igen och lät henne sedan ligga kvar bredvid mig i vår säng. Tillslut somnade vi båda två. Jag vaknade strax efter nio. Jag hann duscha och göra ordning lite frukost innan hon vaknade. Så nu ligger hon vaken i sängen och leker med sitt gossedjur, men nu ska jag gå och hämta henne :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar