torsdag 16 april 2009

Heldag

Idag har vi vart hemifrån i stortsett hela dagen. Gick hemifrån vid halv tio för att träna och kom hem igen strax efter halv sju. Efter träningen mötte vi upp C och hennes dotter J somär 6 veckor nu. Tänk vad tiden går fort, tycker inte det känns länge sen vi såg henne för första gången då var hon 4 dagar. Hursomhelst. Så åt vi lunch med dem i Vällingby. Jag försökte ge Ella lite morotspurè, men det var inte alls lika populärt idag som igår. Tror att det mest berodde på att hon var trött. För jag ammade henne istället och då somnade hon i min famn. La då över henne i vagnen och hon fortsatte sova så sött så jag fick äta min lunch i lugn och ro. Hon sov sedan ca 1 timme. Sedan var det dax för lite mellanmål, amma igen. Insåg hur snabbt klockan, vi kom dit vid halv ett, och när vi väl kom därifrån hade klockan hunnit bli närmare tre.
Vi tog då bussen till Hallonbergen ( åker ju gratis buss med barn vagn :=) )tog en promenad till lötsjön, trevligt att se lite annat än närområdena här. Avlsutade med en god latte i solskenet. Tog sedan bussen tillbaka. En riktig heldag, har haft riktigt trevligt.

I morgon är T ledig så då hittar vi nog på något tillsammans på dagen. På kvällen ska han över till C och T. C kommer då över hit tillsammans med dottern J. Min syster kommer också över. Ska bli trevligt. Nu är klockan halv nio och det är snart dax för Ellas sista kvällsamningen innan det är dax för henne att sova.
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar