lördag 4 april 2009

Grattis Ella 1/2 år



Tänk vad tiden går fort :=) Idag blir vår lilla älskling 1/2 år. För 1/2 år sedan låg vi på BB. Vad hon har växt på den tiden. Har lagt in ett kort som är från BB och ett kort som är taget för några dagar sedan. Åh vad jag älskar min underbara lilla dotter.
Det underbara vårvädret fortsätter. Idag har det vart strålande sol. Har vart ute på en härlig vår promenad. T har träffat några kompisar idag. NU ikväll är han över hos en kompis. Får se när han tänker komma hem?! Själv ska jag snart gå och lägga mig. Ella har precis somnat... Tror jag iallafall. I morse vaknade hon kl 06 jag ammade henne o bytte blöja som vanligt, efter det brukar hon somna om så snällt... Men inte idag. Prövade att amam henne igen... Och visst åt hon snällt. Men inte tänkte hon somna om efter det inte... Så strax efter kl 08 gav jag upp och gick upp. Kanske blir likadant i morgon så jag ska inte sitta upp för länge :=)

3 kommentarer:

  1. Grattis lilla Ella...Hon är en så söt liten dam...kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis Ella i efterskott! Det är inte klokt att de varit så små... man kan inte riktigt fatta det... =) Men de är underbara de små liven!

    H var också uppe med tuppen igår, och idag... så hoppas du fick sova lite längre än vad jag fick!

    Hoppas allt är bra!
    Kram T och H

    Ps. du har sett att vi bestämt den 16e maj för oktobermammorträffen?

    SvaraRadera
  3. Grattis till lilla Ella i efterskott... d här halvåret har gått så fort! Så söt hon e me sina tänder...

    Tror visst Noel har smittat alla me sina dåliga sömnvanor.. ;) Han har vaknat typ varje timme i två nätter i streck! Himla jobbigt...

    Hoppas vi kan ses snart.. =) Lika trevligt varje gång! =)
    Kram kram! =)

    SvaraRadera