torsdag 9 april 2009

En ganska lugn dag

Idag har vi inte gjort så mycket. På fm var jag och Ella och tränade. Märktes att många är bortresta över påsk. Brukar vara så gott som fullt på dessa pass ( max 20 st ) Idag var vi nog bara ca 5-6 st. När vi kom hem igen fick Ella lite lunch... Palsternacka och broccoli, var så där populärt idag, med efterrätten; päron purè var desto bättre. Får nog lite av den på gröten nu i kväll :=) Ammade henne också lite efter maten.

På em tog T och jag ( med Ella sovandes i vagnen) en promenad till Åkermyntan och handlade lite barnmatsburkar. Nu på kvällen är Ellas farbror här. Just nu sitter Ella så snällt hos honom.

I morgon ska Ella och jag över till mormor och morfar. Planen är att vi ska sova över där. Spännande att se hur det går... Ella har inte sovit borta någon gång sen hon föddes. Förrutom första nätterna på BB. Men både T o jag vill pröva hur det går inför resan till Spanien. Är nog bra om hon har sovit borta någon gång innandess. Hon ska ju inte sova kvar där själv, jag kommer ju att sova i samma rum som henne, precis som hemma. Hoppas verkligen att det går bra... Annars kommer vi att vara riktigt trötta både jag och Ella på lördagen.

Nu är det snart dax att göra gröt till Ella :=)

1 kommentar: