tisdag 7 april 2009

banan och hundkorg

Hann inte skriva klart tidigare eftersom min lilla dotter inte var helt nöjd, sen jag skrevsist harjag hunnit äta middag, med en inte allt förnöjd Ella bredvid, och sjungit lite sånger för min dotter... Då var hon mer nöjd :=) Fick även en fråga om hundkorgen som Ella ligger i vid gymet, den är inte begagnad, alltså inga gamla hundhår någonstans på den. Den är ny inköpt på IKEA :=)

I morgon ska Ella på 6 månaders kontroll på BVC. Då får hon träffa läkaren samt mätning och vägning hos sjuksköterskan. Spännande att se hur mycket hon har gått upp nu. Hon har inte gått upp så bra de senaste två gångerna. Men huvudsaken är ju att hon går upp i vikt och inte ner :=)

Efter träningen idag gav L sin dotter S lite banan. Blev jag lite insperarad av, banan har vi inte prövad tidigare. Så när Ella och jag kom hem efter promenaden idag så fick hon lite banana, och hon verkade gilla det :=) ( Nu vet jag hur det stavas :=) )
Nu är det dax för lite gröt till Ella, sedan ska hon och jag ta ett bad innan de tär ax för sista amningen innan natten. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar