torsdag 5 juli 2012

Tidig morgon

Har förstått det som att vi har det ganska bra vad de gäller våra barns morgontider. Väldigt sällan som de vaknar före halv åtta på morgonen. Jag har jobbat mån,tis, ons denna vecka. Har börjat halv åtta, så jag har haft klockan ställd på halv sju. När jag gått hemifrån strax efter sju har alla sovit. Så kan inte påstå att jag gjorde något glädje skutt upp ur sängen i morse när Felix vaknar vid kl 06. Idag jobbar jag kväll, så iv hade utan problem kunnat få sova till runt halv åtta allihop. Jag prövade att ge honom en flaska välling och hoppades att han skulle somna om på det. Men ICKE. Han tyckte de var morgonen vid 6-tiden. Hoppas verkligen att detta var en tillfällighet. Går mycket hellre upp vid halv åtta än vid kl 6.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar