onsdag 4 juli 2012

Äntligen lite sommar

Nu börjar sommaren visa sig från en bättre sida. Har vart fint väder och sol sedan i måndags. I går när jag kom hem från jobbet gjorde vi iordning lite köttbullar och pasta, packade in hela familjen i bilen, och åkte ner till kaanan badet. Felix doppade fötterna lite grann, Ella var riktigt modig, hon vågade sig i en bra bit, hade vatten upp till strax över naveln. Hon såg så stolt ut. Jag vågade mig också i och bada. Gissar att de var ca 19-20 grader i vattnet. Tomas doppade inte ens fötterna...
Var en trevlig avslut på dagen. Väl hemma igen var de läggdags för barnen.

Idag är de återigen fint väder. Hoppas detta väder fortsätter in i nästa veck också när jag är ledig lite mer. Denna vecka jobbar jag varje dag utom fredag. Nästa vecka jobbar jag "bara" tisdag.

1 kommentar:

  1. Tomas är förståndig han ;-)
    Ha fortsatt skön sommar och hälsa resten av familjen.
    Kram Jeanette

    SvaraRadera