söndag 9 augusti 2009

Titta på hus mm.

Nu var det ett tag sen jag skrev. Jag har hunnit jobba 1 pass till sen sist jag skrev. Men nu har jag inga fler pass inbokade innan jag börjar jobba helt igen den 12.e oktober. I fredags var vi på 20-års fest hos en kompis till min lillebror. Var riktigt trevligt. Ella skötte sig exemplariskt och charmade alla. Somnade sedan snällt i sin vagn vid kl 21.

I går var Ella och jag ivd stranden ett tag på em. På kvällen var Tomas o Ella själva. Jag åkte in till stan med en kompis. Åt fösta tappas och sdean fortsatte vi till medborgarplatsen där vi stannade på SNAPS. Blev ett glas vin och sedan begav vi oss hem. Var hemma strax efter kl tolv.

Idag har vi vart på visning hela lilla familjen, var ett parhus som var till salu här i vällingby. Men varken Tomas eller jag fastnade för det. I em ska jag och Ella åka ut till Blidö. Där har jag och min syskon tillsammans med mamma o pappa tillbringat många sommarmånader. Jag har inte vart där på massa år. Ska bli roligt att komma dit igen :=) Nu måste jag ta och packa ner det sista. Ella ska strax få mellanmål. Sedan ska vi åka. Hoppas på att hon ska somna i bilen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar