torsdag 27 augusti 2009

Ella har fått eget rum :=)

I går var jag på Ikea med en kompis och hennes dotter. Ella fick stanna hemma med Tomas, för hon var lite förkyld. Köpte en massa saker till Ella :=) När jag kom hem från Ikea började Tomas och jag göra ordning i Ellas nya rum. Igår blev första natten sedan hon föddes som hon sov helt själv i ett rum. Tog ett litet tag att få henne att somna... Men det har det ju gjort överhuvudtaget nu senaste dagarna. Men när hon väl somnat så sov hon gått. Jag vaknade före henne i morse vid halv åtta. Gick in för att titta till henne, men hon sov så sött. Vid kvart över åtta vaknade hon. Idag har Tomas vart på Ikea och handlat en del saker till och jag har vart hemma med Ella. Just nu sitter Tomas med henne inne i hennes rum och försöker få henne att somna... Vad det gäller Ellas förkylning så verkar den ha givit med sig, var snabb övergående :=)

Nu kryper hon en hel del, men det går fortfarande inte så fort, och hon kryper inte så långt varje gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar